Monumentenweekend 10 en 11 september 2016

Tijdens het Monumentenweekend 10 en 11 september a.s. zijn vrijwilligers van de Stichting Erfgoed Stein op drie plaatsen actief.

Op de Kasteelruïne van Stein worden rondleidingen verzorgd door onze gidsen. De kasteelruïne, Ondergenhousweg te Stein is te bezoeken op zaterdag 10 en zondag 11 september 2016 van 12.00 uur tot 17.00 uur.

In het Museum aan de Hoppenkampstraat 14 A te Stein kan men een deel van de vaste collectie bekijken en de Tentoonstelling “Merovingisch Limburg”.
Tevens zijn in het museum zijn leden van de Heemkundegroep Stein aanwezig om U te laten kennismaken met hun werkzaamheden zoals het “Aezelproject”, de Bidprentjescollectie en de fotopresentatieavonden welke ze verzorgen.
Het Museum, Hoppenkampstraat 14A te Stein is open op zaterdag 10 en zondag 11 september 2016 van 13.00 uur tot 16.00 uur.

Speciaal voor Monumentenweekend is overal GRATIS entree!