Het Kloosterkerkhof ligt er weer “Paasbest” bij.

Zaterdag 30 maart, tussen 10 en 12 uur, hebben de vrijwilligers van de Stichting Erfgoed Stein weer de maandelijkse onderhoudsbeurt uitgevoerd.
kerkhof mrt24
Deze bestond dit keer hoofdzakelijk uit het poetsen van de kruisjes en het schoonmaken van de paden.
Dankzij de schenking van bloembollen door Welkoop Beek én de zon zijn de eerste bloembollen inmiddels ontsprongen en staan zelfs volop in de bloei. Dat geeft het Kerkhof weer een fleurig aanzien en de moeite waard om in een voorjaarswandeling op te nemen.
De volgende onderhoudsbeurt is gepland op vrijdag 3 mei als voorbereiding op dodenherdenking.

Wij nog zijn opzoek naar vrijwilligers die ons hierbij willen helpen. Lijkt het u leuk om mee te helpen dan bent u van harte welkom.
Ook zijn een aantal graven nog niet geadopteerd, heeft u interesse dan kunt u zich aanmelden via secretariaat@stichtingerfgoedstein.nl of 046-4338919
krkhof mrt24 2