Kapelaan Berix Bergen-Belsen/Stein Memorial Run

De Stichting Utraloop Stein organiseert, tesamen met het 4 Mei Comité en de gemeente Stein een zeer bijzondere activiteit in het kader van het 70 jaar dodenherdenking, te weten een 420 kilometer lange Kapelaan Berix Bergen-Belsen/Stein Memorial Run. Een non-stop run die op 3 mei start bij de gedenksteen van Anne Frank in Bergen-Belsen.

Bij aankomst in de gemeente Stein worden de oorlogskerkhoven aangedaan in vervolgens Berg aan de Maas, Urmond, Elsloo en Stein. In Stein het betreft dit het Kloosterkerkhof dat onze stichting in beheer heeft. De aankomst van de lopers is hier gepland om 17.15 uur.

Wij zouden het ontzettend op prijs stellen als u op 4 mei om 17.15 uur in grote getale aanwezig bent bij het Kloosterkerkhof

(klik voor vergroting op afbeelding)

2015 route new KBBBSRM