Kloosterkerkhof Kasteelpark Stein onderhoud 31 augustus 2024

Ondanks de drukte, door een volle agenda binnen de Stichting, hebben op zaterdag 31 augustus  jl. een aantal vrijwilligers van de Stichting Erfgoed Stein een regulaire onderhoudsbeurt uitgevoerd op het Kloosterkerkhof. Na een aantal extra onderhoudsbeurten ligt het Kloosterkerkhof er weer “als vanouds” bij en loont het zich om tijdens een wandeling er een bezoekje aan te brengen.

De foto’s laten zien dat er toch stevig is doorgepakt op het Kloosterkerkhof door onze vrijwilligers. Als Bestuur SES hebben we veel respect voor diegene die zich hiervoor belangeloos inzetten, ook nu weer en ondanks de gevorderde leeftijd.

kk310824 d web IMG20240831100444

Heel veel dank alvast en heel graag tot de volgende onderhoudsbeurt van het Kloosterkerkhof, deze is op zaterdag 28 september aanstaande gepland.

kk310824 c web IMG20240831100531

Helpende handjes

Dit werk wordt door de vrijwilligers elke laatste zaterdag van de maand uitgevoerd om het kerkhof waardig en mooi te houden.

Wilt u helpen? Doe mee en meld u aan als vrijwilliger, dat kan via ons e-mailadres:

secretariaat@stichtingerfgoedstein.nl

Wij nodigen u van harte uit om uw waardering te laten blijken door de komende tijd een bezoek te brengen aan het kloosterkerkhof, bijvoorbeeld tijdens uw wandeling door de omgeving.

GRAFADOPTIE

Een aantal graven zijn nog niet geadopteerd.

Heeft u interesse? Dan kunt u zich aanmelden of meer informatie vragen via e-mail: secretariaat@stichtingerfgoedstein.nl of bel 046-4338919

kk310824 b web IMG20240831114225