Fotoavond op donderdag 26 januari

Op donderdag 26 januari 2017 zal weer een fotoavond plaats vinden in de maatschappelijke ruimte in het Museum aan de Hoppenkampstraat 14a in Stein.

Deze avond zal een gedeelte van de oude film over Stein van 1966 gedraaid worden aangevuld met oude familiefoto’s en groepsfoto’s van “Steindenearen”. Een groot gedeelte van de foto’s zijn uit de bestaande verzameling van de stichting maar ook foto’s die de laatste maanden zijn aangeleverd, onze dank hier voor.

ErtfgoedStein fotoavond 26.01.2017

We kunnen nog altijd oude foto’s gebruiken, heeft U deze voor ons dan bent U welkom op maandagavond tussen 19.00 en 21.00 uur en op woensdag middag tussen 13.30 en 16.30 uur bij de Heemkunde afdeling in Museumgebouw Hoppenkampstraat 14a in Stein. Verder hebben wij als Stichting behoefte aan vrijwilligers die ons willen helpen bij het digitaliseren en documenteren van de vele foto’s die we hebben en nog krijgen.

Mocht U problemen hebben met vervoer naar het Museum bel dan even met Wim Janssen 046-4335401