Afdeling Heemkunde te gast bij DOP Meers

Dinsdagmorgen 15 oktober jl. was de afdeling Heemkunde van de Stichting Erfgoed Stein te gast bij DOP Meers voor een fotopresentatie.
Er werden foto’s van Meers gepresenteerd, aangevuld met film en beelden uit de Maasband en de pas geopende nevengeul. Ook was er aandacht voor de evacuatie van Meers/Maasband in januari 1945.
De opkomst was goed; circa 25 bezoekers en die hebben samen kunnen genieten van een leuk programma en de lachspieren volop kunnen gebruiken. Deze presentatie is mogelijk gemaakt door de grote inzet van de vrijwilligers van DOP Meers en de Heemkunde afdeling van de Stichting Erfgoed Stein. Van harte bedankt allemaal, voor deze geweldige in zet.
dop meers 2
De volgende foto-avond vanuit de Stichting Erfgoed Stein, is op donderdag 24 oktober 2024 om 19.00 uur in MFC De Grous met een themavoordracht over vroeger. U bent van harte welkom!
“zurg dat ste der bie bes”
dop meers 3