Drukbezochte lezing over: de eerste mensen van de lage landen

Vrijdag 19 januari jl. trotseerden zo'n 30 bezoekers de sneeuw en bezochten de lezing van Yannick met als titel 'de eerste mensen van de lage landen'.
Er waren 47 aanmeldigen, maar door de sneeuw verwachten wij al dat niet iedereen kon komen. Wij waarderen de opkomst ten zeersten.
De lezing was een succes, wat ook bleek uit de reacties achteraf. Leerzaam en veel nieuwe inzichten werd veel genoemd. Vooral op het gebied van DNA.

Dinsdag 23-1 is er een nieuwe lezing door Willem Dijkman met als titel "Trekken aan een dood paard", dat gaat o.a. over het paardengraf in Borgharen.
42 mensen hebben zich hiervoor opgegeven dus er is nog plaats voor 8 personen, locatie Museum Stein, aanvang 19.30. Entree 3.50 euro of leden Koninklijk LGOG en Stichting Erfgoed Stein gratis.

lezing2 eerste mens 0124