FEEST !!! De Firma L’Ortye bestaat 75 jaar

Dit is feestelijk gevierd op donderdag 22 juni 2023. Met de firma L’Ortye hebben we via onze Penningmeester Wim Janssen, al jarenlange hele goede contacten en deze firma draag de Stichting Erfgoed Stein een zeer warm hart toe.

De Firma L‘Ortye speelt een cruciale rol in onze Gemeente Stein en heeft ook oog en oor voor de omgeving en voor onze samenleving. L‘Ortye gaat gerust de dialoog aan om het allemaal voor onze samenleving, het meer aantrekkelijk te maken. Een bedrijf waar persoonlijke betrokkenheid bij het wel en wee van de bevolking in Stein, hoog in het vaandel staat.

Als dank en respect voor de instelling en het handelen van het bedrijf L’Ortye in onze samenleving, bieden wij vanuit het bestuur van de Stichting Erfgoed Stein het maken van een film aan van “Steinse Locaties” waarin en waarbij de Firma L‘Ortye een grote rol heeft gespeeld en/of nog steeds speelt. Firma L’Ortye van harte gefeliciteerd met dit prachtige jubileum en we hopen van harte dat we nog lang kunnen genieten van jullie producten en diensten die ook de samenleving ten goede komen.

Namens de Stichting Erfgoed Stein, Petra Claessen, Voorzitter en Wim Janssen, Penningmeester

lortye art