Fotoavond 29 november 2018 Stichting Erfgoed Stein

Afgelopen donderdag 29 november hield de Stichting Erfgoed Stein de laatste fotoavond van 2018 in de Moutheuvel. En er viel wat te vieren, op 29 november 2013 werd de allereerste fotopresentatie gehouden in de zaal van de Moutheuvel. Ondertussen zijn er door de vrijwilligers van de Stichting al meer dan 100 fotopresentaties gehouden.(Klik op onderstaande foto voor vergroting)

5jaar fotoavonden stein

De bezoekers werden dan ook door Vivantes en de Stichting Erfgoed Stein getrakteerd op “enne bak koffie mit ein waffel” hetgeen bij de vele bezoekers in goede aarde viel. De opkomst ( ca. 90 personen ) was dan ook weer heel erg hoog en het was er reuze gezellig. De zaal was dan ook helemaal vol en er moesten nog stoelen bijgezet worden. In december zal in de drie Woonzorgcentra in het Steinse nog een fotopresentatie gegeven worden en het jaar wordt op 20 december afgesloten met de fotoavond in de Multi Functionele Ruimte van het Museum in de Hoppenkampstraat 14a.

De Stichting Erfgoed Stein kan dit project realiseren met financiële steun van het Oranje Fonds in het kader van het programma “Samen Ouder”.