Het prachtig onderhouden Kloosterkerkhof Kasteelpark Stein weer als vanouds

Ondanks alle drukte binnen de stichting is op zaterdag 27 juli jl. door een aantal zeer gemotiveerde vrijwilligers van de Stichting Erfgoed Stein, een reguliere onderhoudsbeurt uitgevoerd op het Kloosterkerkhof.

ses kk juli24 01

Na een aantal extra onderhoudsbeurten ligt het Kloosterkerkhof er weer zoals “vanouds” bij. Ook hebben de paden extra aandacht gekregen; daar is door onze vrijwilligers stevig op doorgepakt! Zo is het vele onkruid verwijderd en heeft een herstel plaatsgevonden van de diverse verzakkingen in de bestrating.

De foto’s geven aan dat er heel stevig is doorgewerkt op het Kloosterkerkhof door onze vrijwilligers. Als Bestuur SES hebben we heel veel respect voor diegene die zich hiervoor belangeloos inzetten. En ook nu weer hebben we kunnen rekenen op ieders zeer gemotiveerde inzet en dan maakt leeftijd niet uit!

Heel veel dank alvast en heel graag tot de volgende onderhoudsbeurt van het Kloosterkerkhof, deze is gepland op zaterdag 31 augustus aanstaande.

ses kk juli24 02

Wij zijn nog steeds op zoek naar uitbreiding van ons huidige team van vrijwilligers. Van harte welkom aan degenen die ons graag willen komen helpen bij het onderhoud van dit prachtige stukje religieus erfgoed in het mooie Kasteelpark in Stein. Lijkt u dit leuk om te doen, dan zien wij u graag op zaterdag 31 augustus a.s.
Voor het juiste gereedschap maar ook voor koffie en vlaai, wordt uiteraard goed gezorgd. Uw belangstelling zien we graag tegemoet via ons secretariaat, waarvoor alvast veel dank!
Verder is een aantal graven nog niet geadopteerd, heeft U interesse dan kunt U zich hiervoor aanmelden:

secretariaat@stichtingerfgoedstein.nl of 046-4338919

ses kk juli24 05