Lente op het Kloosterkerkhof Kasteelpark Stein

Op het Kloosterkerkhof begint de lente te ontwaken.

Dankzij de schenking van  bloembollen door Welkoop Beek, het poten van deze door de vrijwilligers van de Stichting Erfgoed Stein en het zonnetje zijn de eerste bloembollen ontsprongen en staan ze volop in bloei. Dat geeft het Kerkhof weer een fleurig aanzien en is de moeite waard om in een voorjaarswandeling op te nemen.

kerkhof0324b

Op zaterdag 30 maart tussen 10 en 12 uur starten de vrijwilligers van de Stichting Erfgoed Stein weer met de maandelijkse onderhoudsbeurt.

Wij zijn opzoek naar vrijwilligers die ons  hierbij willen helpen, lijkt u leuk om te doen dan bent u van harte welkom.

Verder zijn een aantal graven nog niet geadopteerd, heeft U interesse dan kunt U zich aanmelden via secretariaat@stichtingerfgoedstein.nl of 046-4338919

kerkhof0324a