Uitreiking eerste boek Het Julianakanaal in de gemeente Stein.

Donderdagavond 27 juni jl. vond in MFC De Grous de uitreiking en presentatie van het Boek “Het Julianakanaal in de gemeente Stein” plaats.

Het boek is geschreven door Jan Smeets met ondersteuning van Chrétien Peters als vormgever, beiden zijn vrijwilligers van de Stichting Erfgoed Stein sectie heemkunde. Verder werden zij ondersteund door oud journalist Ben Ubachs.

boekpres juni 24 julianakanaal 1

Onder grote belangstelling werd door diverse sprekers, waaronder de auteur Jan Smeets, Jean L‘Ortye en voorzitter Stichting Erfgoed Stein, Petra Claessen, volop aandacht besteed aan het tot stand komen van dit prachtige boek over het Julianakanaal binnen onze gemeente. Dit is mede mogelijk gemaakt door bijdragen van o.a. de eigenaar van haven Stein L’Ortye en de Gemeente Stein.

Afhalen van de bestelde boeken kan de hele maand juli op maandag avond tussen 18.30 en 21.00 uur en woensdagmiddag tussen 13.30 en 16.00 uur in het Archeologisch Museum Hoppenkampstraat 14a Stein. Er zijn ook nog een aantal exemplaren voor de losse verkoop aanwezig, mocht u nog niet in de gelegenheid zijn geweest om het boek te bestellen.
boekpres juni 24 julianakanaal 9