Wisselexpositie Maasbandproject

Op 8 maart jongstleden vond er een mooie samenwerking plaats tussen de LGOG sectie archeologie en Stichting erfgoed Stein. Verschillende mensen hebben hierbij samengewerkt aan een mooie wisselexpositie. De expositie bestaat uit vondsten van het Maasbandproject waarbij vondsten volledig geprepareerd en als hoe het uit het grind komt worden tentoongesteld.

wisselexpositie maasbandproject

Tevens wordt een gedeelte van de verborgen collectie van Dr Beckers tentoongesteld waaronder een aantal privé spullen die verkregen zijn door de goede verstandhouding tussen ons bestuurslid Rens Dormans en Guus Beckers de kleinzoon van Dr Beckers.

Zie zijn samen in contact gekomen via een rondleiding verzorgd door Rens waarbij Guus Beckers aanwezig was.

wisselexpositie maasbandproject2