Fotoavond Steinderbos 26-3-15

Foto avond over de  “Steinderbosch van vreuger tot noe”.

Op donderdag 26 maart 2015 om 19 uur organiseert de heemkunde afdeling van de Archeologiestichting een foto avond in de Moutheuvel over de “Steinderbosch” .

Vele van de foto’s die wij bezitten komen uit het gemeentelijk archief en geven een goed beeld van ca. 70 jaar Steinderbos inclusief zwembad en dolfinarium. Wel zijn we nog altijd op zoek naar foto’s uit de familiealbum die een goede aanvulling zijn op ons bestand.

Zijn er mensen die mooie foto’s hebben van en in de steinderbos, het zwembad of dolfinarium dan kunnen ze deze beschikbaar stellen om in te scannen en zo een aanvulling vormen op de reeds in bezit zijnde foto’s.

steinderbos 1    steinderbos 2   steinderbos 3    steinderbos 4

Zo ja dan kunt U contact opnemen met Jeanny Hollanders ( 046- 4338499 ) of Hub Kersemakers ( 046-4335342 ) of Wim Janssen ( 046-4335401 ). Ook op woensdag middag tussen 13.30 en 16.30 uur bent U welkom  bij de Heemkunde afdeling in het souterrain van de Moutheuvel. Vanaf 23 maart zijn we weer gehuisvest in ons eigen gebouw aan de Hoppenkampstraat 14a in Stein, het Archeologiemuseum wat na een grondige verbouwing nagenoeg gereed is.

Iedereen is van harte welkom op donderdagavond 26 maart 2015 om 19 uur in de zaal van “de Moutheuvel”.