Onderhoud Kloosterkerkhof nabij Kasteel Stein

Dit weekend heeft weer een onderhoudsbeurt plaats gevonden van het Kloosterkerkhof door de werkgroep, bestaande uit een 12 tal vrijwilligers die ook de renovatie uitgevoerd hebben. Er is onkruid gewied, kruisjes gepoetst, de haag geknipt en zijn de paden onkruidvrij gemaakt. Deze werkzaamheden vallen samen met de bloemenhulde ter gelegenheid van Allerheiligen en Allerzielen komend weekend.
Nu ligt het Kloosterkerkhof er weer netjes en mooi bij en is beslist een bezoek meer dan waard in de prachtige omgeving van het Kasteelpark Stein en de Kasteelruïne.

De Archeologiestichting kan nog altijd een aantal adoptanten gebruiken zodat in de toekomst alle graven geadopteerd zijn en op een 2 tal dagen in het jaar voorzien zijn van bloemen. Als u belangstelling heeft om mee te werken aan het onderhoud of adoptie van een graf neem dan contact op met het secretariaat van de Archeologiestichting 046-4332861 of 046-4335401

Klik voor vergroting op afbeelding.
Erfgoed Stein Kloosterkerkhof 2016 10