Fotoavond 28 april in de Moutheuvel

Fotoavond van de Heemkunde afdeling van de Stichting Erfgoed Stein op donderdag 28 april 2016 om 19.00 uur in de Moutheuvel.

Na het succes van de laatste fotoavonden zal de volgende op 28 april 2016 ook weer in de Moutheuvel plaats vinden. Deze avond zal gewijd zijn aan het thema “familiefoto’s oet Stein Meers en de Maasband”, oude foto’s van vooral bekende families.

Er zijn de laatste maanden een groot aantal foto’s bij ons zijn aangeleverd, onze dank hier voor. Wij blijven nog altijd op zoek naar oude foto’s voor nieuwe fotoavonden om tot een goed geheel te komen van het Stein van vroeger en of nu. Als er mensen zijn die deze oudere foto’s bezitten en ze ons ter beschikking willen stellen om in te scannen dan zijn we hier erg dankbaar voor. Zo ja dan kunt U contact opnemen met Hub Kersemakers ( 046-4335342 ) , Jeanny Hollanders (046- 4338499) of Wim Janssen ( 046-4335401 ). Ook op maandagavond tussen 19.00 en 21.00 uur en op woensdag middag tussen 13.30 en 16.30 uur bent U van harte welkom bij de Heemkunde afdeling in Museumgebouw Hoppenkampstraat 14a in Stein.

ErfgoedStein fotoavond 28.04.2016