Fotoavond donderdag 29 oktober

Fotoavond van de Heemkunde afdeling van de Stichting Erfgoed Stein op donderdag 29 oktober 2015 19.00 uur in de Moutheuvel.

Deze fotoavond zal gewijd zijn aan het thema “vreuger en vandaag in Stein”, oude foto’s van situaties en personen uit het verleden van Stein aangevuld met foto’s van de huidige situatie.

In de voorbereiding van deze avond missen we nog leuke foto’s om tot een goed geheel te komen van het Stein van vroeger en of nu. Vooral missen we foto’s van een aantal markante plekken en familiefoto’s’.
Als er mensen zijn die deze oudere foto’s bezitten en ze ons ter beschikking willen stellen om in te scannen dan zijn we hier erg dankbaar voor. Zo ja dan kunt U contact opnemen met Hub Kersemakers ( 046-4335342 ) of Wim Janssen ( 046-4335401 ).
Ook op maandagavond tussen 19.00 en 21.00 uur en op woensdag middag tussen 13.30 en 16.30 uur bent U welkom bij de Heemkunde afdeling in het verbouwde Museumgebouw Hoppenkampstraat 14a in Stein.

MuseumStein fotoavond