Kloosterkerkhof klaar voor Allerheiligen en Allerzielen

"Adopteer een graf van het Kloosterkerkhof in Stein.”

Afgelopen zaterdag hebben de Vrijwilligers van de Stichting Erfgoed Stein, zich ingezet om het Kloosterkerkhof weer een grondige onderhoudsbeurt te geven. Het is ook gebruikelijk om voor Allerheiligen/Allerzielen, bij elk graf een bloemetje neer te zetten. Inmiddels zijn ongeveer 75% van de graven geadopteerd en dankzij donaties, kunnen wij de noodzakelijke werkzaamheden uitvoeren door onze Vrijwilligers die dit belangeloos doen.

SES kerkhof 3

Als je een graf adopteert op het Kloosterkerkhof dan is de jaarlijkse bijdrage € 15,- per graf en als je de jaarlijkse bloemenhulde wilt laten verzorgen door de Stichting Erfgoed Stein, dan bedraagt de bijdrage € 30,- per jaar. De foto’s geven weer dat we ook dit jaar,  de bloemen hebben verzorgd op het Kloosterkerkhof.

SES kerkhof 2

Een uniek beeld op een historische locatie in Stein. Belangstelling voor de adoptie van een graf? Neem dan contact met ons op. Veel dank alvast.

SES kerkhof 5

Ook veel dank voor de inzet van onze vrijwilligers van de SES om het Kloosterkerkhof zo mooi te verzorgen.

Het is zeker de moeite waard om het Kloosterkerkhof een dezer dagen te bezoeken of op te nemen in een mooie herfstwandeling door een van de mooiste stukjes van Stein.