Koninklijke Onderscheiding voor de heer Chris Wolthuis

Vrijdag 11 juni 2022 heeft onze vrijwilliger Chris Wolthuis, uit handen van burgemeester Marjon Leurs – Mordang een koninklijke onderscheiding ontvangen. De aanvraag is gedaan op initiatief van het I.V.N. Elsloo, waar hij zich jarenlang heeft ingezet als vrijwilliger, als lid van de tuinwerkgroep, als bestuurslid en als (vice)voorzitter. Tevens was hij medeoprichter van de Dassenwerkgroep Limburg.

Stichting Erfgoed Stein heeft de aanvraag van harte ondersteund want ook binnen deze stichting, is hij meer dan twintig jaar actief geweest, tot op de dag van vandaag!

De vrijwilligers en het bestuur van Stichting Erfgoed Stein, feliciteren hem dan ook met deze koninklijke onderscheiding. Dik verdiend.

Chris Wolthuis lintje 2