wisselende tentoonstelling in het Els museum

Stichting Erfgoed Stein en het Els museum in Beek hebben de handen ineengeslagen voor een bijzondere samenwerking. De aankomende wisselende tentoonstelling in het Els museum, genaamd "Boer, Beek, Beckers", belicht de wereld van bandkeramiek en de ontdekkingen van Dr. Beckers, een voormalige huisarts in Beek.

Deze expositie biedt niet alleen inzicht in de geschiedenis, maar ook in de archeologische rijkdom van de regio.

De tentoonstelling omvat tevens diverse archeologische activiteiten, die ongetwijfeld voor een breed publiek interessant zijn.

Een uitgelezen kans om archeologie en industrieel erfgoed op unieke wijze te ervaren. Een bezoek aan deze expositie biedt een boeiende kijk op het verleden en een kans om meer te leren over de lokale geschiedenis.

Rens Dormans geeft op 26 september zijn lezing over metaaldetectie en 24 oktober een lezing over archeologie in Limburg.

Bekijk voor alle activiteiten de agenda van het Els museum: https://www.elsmuseum.nl/activiteiten

Elsmuseum expo web